Nejčastější otázky
Co dělat, když nemáte produkt, který potřebuji, skladem?
Ačkoli každý měsíc dostáváme nové zásoby, může se stát, že některé menstruační kalhotky nemáme skladem. Proto na každém detailu produktu najdete možnost Hlídat dostupnost. Jednoduše zadáte svou e-mailovou adresu a my vám dáme vědět, jakmile dorazí nové požadované zboží.
Doručujete objednávky na Slovensko a i do jiných zahraničních zemí?
Ano, rádi vám zašleme menstruační kalhotky na Slovensko. Prakticky stačí, když si v košíku vyberete dopravu poštu nebo PPL na Slovensko.
Udělala jsem objednávku a nepřišlo mi potvrzení?
Určitě prohledejte schránky pro hromadnou poštu a SPAM. Mohlo se stát, že máte v e-mailové adrese překlep. Což je nemilé a nebudeme vás schopni ani kontaktovat ohledně odeslání. Pokud e-mail neobjevíte, určitě nám zavolejte nebo napište.
+420 605 848 882
obchod@ecomodi.cz
Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?
Kalhotky můžete samozřejmě vrátit bez udání důvodu do 14 dnů nebo vyměnit za jiný typ, pokud jsou dodrženy následující podmínky:
1. Zkoušíte kalhotky ECOMODI na spodním prádle.
2. Po celou dobu zkoušení je na vnitřní straně kalhotek ochranná etiketa.
!!Po odstranění nálepky není možné zboží vrátit!!
Postup a důležité informace najdete na stránce Výměna a vrácení zboží.
Jak postupovat při reklamaci?
Přečtěte si Reklamační řád a následně postupujte stejně, jako byste chtěli zboží vrátit. Vyplňte formulář se základními informacemi a odešlete na naší adresu bez dobírky.
Je možné objednávku zrušit?
Ano, objednávku lze zrušit buď telefonicky na čísle +420 605 848 882, nebo e-mailem na adresu obchod@ecomodi.cz. A to pouze v případě, že ještě není odeslaná.
Vždy si připravte číslo objednávky, uspíší to celý proces.
Poradíte mi, když si nevím rady jaké menstruační kalhotky vybrat?
Ano, určitě vám rádi poradíme jaký střih, velikost nebo absorpční třídu vybrat. Napište nám nebo zavolejte: