Doprava zdarma nad 990 Kč

AKCE SRPEN: 30 % sleva na vybrané produkty

+420 605 848 882

PO–PÁ: 7.00–15.30

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Začínáme
Výběr produktu
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamace zboží

Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.

Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla a e-mailu.
  2. Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
  3. Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
  4. Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu od nás nebo libovolnou jinou cestu.

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 605 848 882 nebo nám napište e-mail na obchod@ecomodi.cz.

Zpět do e-shopu

Jak můžu zboží reklamovat?

Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.

Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?

Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás potvrzovací e-mail o přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.

Sledujte nás také na

/
+420 605 848 882

PO-PÁ: 9.00 – 15.30