Reklamace
Jsme povinni vám dodat zboží v odpovídající kvalitě a bez vad. Pokud objevíte vadu ihned po převzetí zboží, nebo se vyskytne problém během 24 měsíců od zakoupení zboží, budeme se snažit vyřešit tuto záležitost k vaší spokojenosti.
Reklamaci vyřídíme obratem, nejpozději však do 30 dnů. Další informace k reklamaci se dočtete níže v reklamačním řádu, či v Obchodních podmínkách (bod 7.1. až 7.11.)
Neváhejte nás kontaktovat na e-mail obchod@ecomodi.cz, do předmětu uveďte Reklamace. Po domluvě poté do balíčku se zbožím, prosíme, přiložte vyplněný formulář k reklamaci, který naleznete pod tímto textem, nebo nám e-mailem zašlete následující informace: datum objednání, datum obdržení, číslo objednávky, objednané zboží, požadované zboží – výměna, jméno a příjmení kupujícího, adresa kupujícího, telefon, číslo účtu kupujícího. Po přijetí e-mailu budeme očekávat váš balíček.
Pokud budeme mít tyto informace k dispozici, urychlí se tím celý proces reklamace zboží bez zbytečných komplikací. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Zboží zasílejte na adresu provozovny:
Ecomodi s.r.o.
8. května 1186/17
795 01 Rýmařov
Česká republika
Příloha: Formulář pro reklamaci (.pdf, 33 kB)
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího e-mailem nejpozději do 5 dnů od přijetí zboží.
- V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a popsat, jak se tyto vady projevují.
- K reklamaci je nutné předložit doklad o zakoupení zboží.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené nesprávným zacházením, nevhodnou péčí v rozporu s návodem nebo špatně zvolenou velikostí.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku, které nemá vliv na funkčnost zboží.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.