Reklamace
Jsme povinni vám dodat zboží v odpovídající kvalitě a bez vad. Pokud objevíte vadu ihned po převzetí zboží, nebo se vyskytne problém během 24 měsíců od zakoupení zboží, budeme se snažit vyřešit tuto záležitost k vaší spokojenosti.
Reklamaci vyřídíme obratem, nejpozději však do 30 dnů. Další informace k reklamaci se dočtete níže v reklamačním řádu, či v Obchodních podmínkách (bod 7.1. až 7.18.)
Zde klikněte na tlačítko, které vás odkáže na další stránku:
Po vyplnění všech náležitostí Vám přijde e-mail s přiděleným číslem reklamace. Nemusíte tisknout žádný reklamační formulář a budete mít neustále aktuální informace o stavu své reklamace.
Reklamační řád
Následující body jsou pouze výňatkem z obchodních podmínek: bod 7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ.
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího e-mailem nejpozději do 5 dnů od přijetí zboží.
- V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a popsat, jak se tyto vady projevují.
- K reklamaci je nutné předložit doklad o zakoupení zboží.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené nesprávným zacházením, nevhodnou péčí v rozporu s návodem nebo špatně zvolenou velikostí.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku, které nemá vliv na funkčnost zboží.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.