Doprava zdarma nad 990 Kč

AKCE SRPEN: 30 % sleva na vybrané produkty

+420 605 848 882

PO–PÁ: 7.00–15.30

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamace

Jsme povinni vám dodat zboží v odpovídající kvalitě a bez vad. Pokud objevíte vadu ihned po převzetí zboží, nebo se vyskytne problém během 24 měsíců od zakoupení zboží, budeme se snažit vyřešit tuto záležitost k vaší spokojenosti. 

Reklamaci vyřídíme obratem, nejpozději však do 30 dnů. Další informace k reklamaci se dočtete níže v reklamačním řádu, či v Obchodních podmínkách (bod 7.1. až 7.18.)

Zde klikněte na tlačítko, které vás odkáže na další stránku:

Po vyplnění všech náležitostí Vám přijde e-mail s přiděleným číslem reklamace. Nemusíte tisknout žádný reklamační formulář a budete mít neustále aktuální informace o stavu své reklamace.

Reklamační řád

Následující body jsou pouze výňatkem z obchodních podmínek: bod 7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ.

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího e-mailem nejpozději do 5 dnů od přijetí zboží.
  2. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a popsat, jak se tyto vady projevují.
  3. K reklamaci je nutné předložit doklad o zakoupení zboží.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené nesprávným zacházením, nevhodnou péčí v rozporu s návodem nebo špatně zvolenou velikostí.
  5. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku, které nemá vliv na funkčnost zboží.
  6. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.

Unikátní střih, který perfektně sedí, neškrtí a zadrží více vlhkosti.

Pocit sucha „bez nehod“ díky odlišné konstrukci klínu a vyšší absorpci.

Vysoká kvalita zpracování
a dlouhá životnost.

Ušité z funkčních přírodních materiálů, které jsou citlivé k ženské pokožce.

Sledujte nás také na

/
+420 605 848 882

PO-PÁ: 9.00 – 15.30